sobota, 28 października 2017

KILKA SŁÓW O... ruinach + wypowiadam się o wcześniejszych postach #19

KILKA SŁÓW O... RUINACH + WYPOWIADAM SIĘ O WCZEŚNIEJSZYCH POSTACH Z TEJ SERII #19

Witam, tutaj Mashimo Kasuse w nowych poście. Tym razem o ruinach...
_______________________________
Pewnie w gimnazjum chodziliście/chodzicie po ruinach, kręci Was to.
Może ukrywacie się tam, wagary?
Trawka, papierosy, piwo?
Ja mam ruiny położone koło szkoły, i codziennie tam chodzę. 
Z chęcią bym Wam napisał, co tam wcześniej było, jak się to nazywa, to i tamto. 
Nie mogę.
Ściany są kruche, jednak to wszystko cholernie ciekawe. Byłem już wszędzie, i jest fajnie :P
Niektórzy jednak boja się chodzić po ruinach, a ja to rozumiem. Zawalenie, kruche ściany, slenderman z piłą w ręce w krzakach - rozumiem.
Jest kilka typów ludzi którzy tam chodzą, a ja to rozpiszę:

- Ciekawy

Ciekawy jest prawie każdy, (ja się na początku cykałem). Ciekawy to tak z 96%. Jednak te 4% przeważają cząstkę ludzi.

- Zgrywus

Zgrywus (kurwa, szmata, dziwki) od razu wszędzie, będzie miał w dupie wszystko, będzie w tych ruinach królem.

- ...

''...'' to ostatni podpunkt, a są to inni. Niektórzy każą komuś chodzić, niektórzy mówią, że jest tam kasa, a niektórzy w to wierzą, a inni po prostu robią tam zdjęcia, i mają w dupie śmierć, wiecie: fotki na insta są ważniejsze bo miliard lajków będzie :B

Ruiny są fajne.

+

Po dzisiejszym dodawaniu rozdziałów do ''Spisów moich rozdziałów'', przeczytałem je, i występował niekiedy facepalm.

1. Kilka Słów o... paleniu papierosów #1
Przyznam się, że tu nie ''pykło''. Rok temu zapewniałem ''nigdy nie sięgnę po peta, o nie.''
Oczywiście nie potępiam siebie z tamtych czasów. Jednak złamałem obietnicę, zapaliłem raz, fajnie było. Po pierwszym razie rzuciłem. 

2. Kilka Słów o... przedmiotach w szkole #2 
Pierdolenie. Każdy przedmiot jest ważny. Wyjątków specjalnych nie ma.
Plastyka/Technika/Artystyka
Dlaczego nie? Przydadzą się. Za ''marny'' obraz coś zarobisz, a rysowanie to przyjemność.
Historia
No właśnie, Michale. Przyda się. Myśl, zanim napiszesz.

3.Kilka Słów o... leku na zawód miłosny #6
Niby dobrze powiedziane, ale zbyt ogólne. 
Czas. Czym jest czas? No to teraz Wam napiszę: nie tylko czas, trzeba zająć się czymś innym. Rysowanie? Pisanie? Znajdź swoją pasję, i ją doskonal. Nie zaprzątaj sobie głowy tą ''suką'' tym ''chujem''. 
Pisz na kartce TYLKO jego/jej wady. Mów że jest suką, kurwą, pedałem, chujem.
Śmiej się głośno (jeżeli ex crush jest w twojej szkole). Nie patrz na nią/jego.

4. Kilka słów o... pytaniu, jak zobaczyć, czy osoba na facebooku mi odpowiedziała #14
Tak właśnie napisałem, a przeczytajcie artykuł. Ni z chujem się nie wiąże nic. 

5. Kilka Słów o... ''3'' #9
Pozwólcie, że zacytuję się. ''W gimnazjum to dwója''.
Michale, dwója to dwója, a trója to trója. Nie inaczej.

Musiałem wyjaśnić kilka spraw. I to tak jest się wrytykować xD

Kilka Słów o... creepypastach #20

Kroniki Shereo, rozdział 70

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz