poniedziałek, 30 stycznia 2017

Postacie według mnie z Bleacha #1

Ichigo Kurosaki

Ichigo z 2004 roku, z początku Bleacha.

 Według mnie Ichigo jest postacią fajną, choć nie najlepszą. Dlaczego???

Ponieważ po prostu do tej postaci pałam ''bardzo dobrą'' sympatią, choć nie najlepszą. Dla mnie lepsi są np. Gin, czy nawet Yourichi.

Denerwuje mnie na przykład to, że Ichigo zawsze trafia na przeciwników, z którymi wygrywa. No może nie zawsze, ale bardzo rzadko zdarza się, iż pokonuje go wróg.

Ciekawostką jest, że Ichigo oznacza ''Truskawkę''.

Zdjęcie poniżej jest Ichigo z maską. Wtedy staje się Hollow (czyt. Pustym).

Ogólnie Ichigo dla mnie jest fajną postacią, ale autor mógł ją troszkę urozmaicić. Ale dość narzekania. W końcu, gdyby nie było Ichigo, nie było by i Wybielacza :D (Wybielacz to inaczej Bleach).

Pozdrawiam, Mashimo Kasuse!!! (mój pseudonim artystyczny :P)

Polecam również te oto blogi:

https://poprostuyosamu.blogspot.com/

Oraz:

http://uroczymrok-pastelgoth.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz