poniedziałek, 30 stycznia 2017

Postacie według mnie z Bleacha #2

Orihime Inoue

Ma  być kolorowo ???

Wolicie taką czcionkę, 

Taką,

Czy taką???

Ale ok, zaczynamy.

Orihime - postać ZNIENAWIDZONA przez innych. Wielu fanów uważa Orihime za najgorszą postać Bleacha. 

Argumenty innych:

- A to Orihime przeszkadza w walkach;

- Ciągle woła ''Kurosaki, Kurosaki!!!''

Moja wypowiedź na temat tej postaci:

Orihime jest osobą czasami nieśmiałą. Lubi Ichigo, to widać. Nawet wraz z Chadem, Ichigo, Ishidą, wybrała się z Krainy Żywych, do krainy, gdzie przebywała Rukia. Moje 1wsze pytanie:

- Po co ona w cholerę się tam pchała???

Nie potrafiła walczyć, pomimo wzywania małych ''elfików'' przez magiczną spinkę. Przez cały czas bronił jej Ishida.

Trochę denerwuje mnie, jak ciągle woła ''Kurosaki, Kurosaki!'' - w tym przyznam fanom rację. 

Zdjęcie poniżej przedstawia Orihime z pierwszym odcinków:
Za bardzo nie będę Wam spojlerować, ale dla ''anty fanów Orihime'' koniec Bleacha może być zaskakujący. ZASKAKUJĄCY.

Moje podsumowanie:

Orihime oceniam średnio. Ale to naciągane.  Ani Orihime nie pasuje do Ichigo, ani Rukia (to oczywiście wg mnie.) 
Którą lubicie bardziej???

Pozdrawiam serdecznie :* - Mashimo Kasuse


 


2 komentarze:

  1. Na początku nie widać co jest napisane :( Popraw to proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem ,nie wiem co się stało.. Jak poprawiam to mi się kasuje, i tak od nowa... Ale może uda mi się poprawić

    OdpowiedzUsuń