niedziela, 29 stycznia 2017

Moje TOP  najsilniejszych kapitanów w Bleachu (tych obecnych, i byłych)

Ps. Oczywiście, to jest wrażenie po niecałych 60. odcinkach.

 1. Genryūsai Shigekuni Yamamoto - był, czy jest - i tak najsilniejszy. Chyba nie muszę więcej dodawać.

2. Gin Ichimaru - z mojego punktu widzenia, jest naprawdę mocny. Zawsze się uśmiecha, ma zamknięte oczy. Może się mylę, ale moim zdaniem naprawdę zasługuje na miejsce 2gie.

3. Sosuke Aizen - na początku serialu upozorował swoją śmierć. Jednak potem odkryto jego nędzne plany.. ok, nie będę spojlerować. 

4. Kenpachi Kiganjo  - może i jednak postawiłem go za wysoko, jednak może i jest troszkę ''głupi'', ale jego moc jest silna. 

5. Byakuya Kuchiki - dość długo się zastanawiałem, czy Byakuya zasługuje na miejsce czwarte, czy piąte.

6. Jushiro Ukitake - od razu mówię, że miejsca 6., i 7. są na takim samym misjcu, jeśli można tak powiedzieć. Po prostu obaj dla mnie są silni jednakowo. Jushiro ma białe włosy, i wraz z Shunsui Kyoraku wybrał i na walkę Genryusai, co oznacza, że muszą być silni.

7. Shunsui Kyoraku - tak jak do pkt. 6ego.

8. Toshiro Hitsugaya - silny nastolatek, który nawet Gina się nie boi.

9. Ikkaku Madarame - łysy bohater. Nic dodać, nic ująć.

10. Kaname Tosen - nie wiem co dodać, po prostu jest w miarę silny.

11. Sajin Komamura - silny człowiek z głową wilka.

12. Izuru Kira - po prostu :)

13. Mayuri Kurotsuchi - szalony naukowiec. Ma bardzo dużo farby na sobie.

14. Yoruichi Shihoin - silna kobieta, która może przybrać formę kota. Walczy z Sui-Feng, która była jej boginią.

15. Rankigu Matsumoto - ruda kobieta, chyba najsilniejsza z ''pań kapitan''. 

16. Shuhei Hisagi -   ^-^

15. Sui Feng - zawsze dla niej była najważniejsza ona- Yoruichi, jako przykład, królowa, uwielbienie. Gdy jednak któregoś dnia kocica odeszła bez słowa pożegnania, Sui wściekła się. Od teraz rywalizuje z kocicą, jednak ta jest silniejsza.

 

P.S: #2 Wiem, wiem - dużo kapitanów ominąłem. Jednak proszę o wybaczenie, bo jestem dopiero przy 60, odcinku, a tam jeszcze nie pojawiło się za wiele kapitanów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz