niedziela, 29 stycznia 2017

Witam Was, Otaku!

To mój pierwszy post. Będziemy mówić o A&M pt. ''Bleach''.

Jestem Michał. Uwielbiam czytać mangi, jak i oglądać anime. Moimi ulubionymi mangami są: One Piece (czyt. Łan Pajs, lub Łan Pis), oraz wspaniałe Bleach (czyt. Blicz). A właśnie o tym drugim anime będziemy sobie mówić. Na wstępie może 10 faktów/ciekawostek o mnie:

1. Nazywam się Michał G.

2. Chodzę do 1. gimnazjum

3. Moją pierwszą mangą i anime było Naruto, które do 16 odcinka, i 9 tomu znudziło mnie.

4. Lubię tasiemce (tasiemce znaczy długieee, ciągnące się przez lata A&M).

5. Moim najmniej ulubionym Anime, jak i mangą jest... Naruto.

6. Ulubiony przedmiot szkolny?: dzwonek.

7. Ulubione gatunki mangi?: Ecchi/Hentai, oraz oczywiście Shonen, Yuri i Yaoi.

8. Codziennie oglądam po 6 odcinków Bleacha (to jedyne anime mnie zaciekawiło)

9. Mieszkam w Lublinie, zapomniałem dodać.

10. To już ostatnia ciekawostka :P


2 komentarze:

  1. Zapowiada się świetnie.
    Zapraszam także na mojego bloga
    poprostuyosamu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń