poniedziałek, 11 grudnia 2017

Co Sądzę O... P!nk #6

(4/5)
OCENY:
5/5 - Wyśmienicie (Spełnia WSZYSTKIE kryteria, co zdarza się rzadko)
4/5 - Bardzo Dobrze (Prawie że doskonale wykonuje swą rolę)
3/5 - Dobrze (Choć trochę brakuje wykonawcy, jest po prostu dobrze)
2/5 - Słabo (Zespół/Wokalista ma przeciętne teksty, mało teledysków, lub drastycznie zmienił się w późniejszych latach)
1/5 - Fatalnie (Najrzadziej oceniana przeze mnie ocena)

 

PRZEDMOWA:

 Miłośnik muzyki, wszystkich gatunków muzycznych, kolekcjoner płyt - witam. Jestem Mashimo Kasuse, Rice - jak kto woli. Zapraszam do mojego świata muzyki, i wszystko związanego z tym.
''U + Ur Hand'' - 28 sierpnia 2006

P!NK (2000 - nadal)

Can't Take Me Home (2000)

Debiutancka płyta P!nk jest bardzo dobra - posiada 14 utworów. Płyta przyjęła się dobrze. Pierwsze zarobione pieniądze z krążka P!nk przeznaczyła na odkupienie ojcu Rolexa. 
1. Most Girls
2. You Make Me Sick
3. There You Go

Just Like A Pill, Aniołki Charliego: Zawrotna Szybkość (2001 - 2003)

Pomimo, że jeszcze nie wysłuchałem jej drugiej płyty, to wiem że jest świetna. M!ssundaztood sprzedał się w nakładzie 13mln egzemplarzy. Z tego krążka pochodzą takie teledyski jak:
1. Get The Party Started
2. Just Like A Pill
3. Family Portrait
4. Don't Let Me Get Me
W ostatnim utworze wspominana jest Britney Spears, a dokładniej zacytuje:
'' Nie chcę być porównywana do tej pieprzonej Britney Spears '' - Don't Let Me Get Me
P!nk wystąpiła w filmie ''Aniołki Charliego: Zawrotna Szybkość'', jako postać epizodyczna. ''Fell Good Time'' to jej piosenka, wykorzystana w filmie. 
W 2003, roku urodzenia mojego wydała ''Try This''. Album nie był sukcesem.
1. God Is A DJ (pierwszy jej teledysk wstawiony na YT)
2. Last To Know
3. Feel Good Time
4. Trouble
P!nk usunęła film ''Trouble'' z YT, więc nie mogę oglądać teledysku.

I'm Not Dead, So What (2006 - 2009)

Płyta bardzo słaba, wręcz gówniana. Słuchałem z milion razy, próbowałem się do niej przekonać, błagałem. 2 tygodnie później płyta trafiła do kosza na śmieci.
Ok - teledyski są wspaniałe, kocham je, a oto ranking:
1. U + Ur Hand
2. Stupid Girl
3. Who Knew
4. Nobody Knows
Innych nie cierpię. 
W 2008 jej nowa płyta ''Funhouse'' wyszła na światło dzienne. Kocham tą płytę, jedna z jej najlepszych.
1. So What
2. Funhouse
3. Please Don't Leave Me
4. Sober
So What zdobył popularność na całym świecie, a P!nk została najbardziej znana, dzięki temu albumowi. 

Fucking Perfect (2010 - nadal)

Tutaj się nie będę dużo rozpisywał. Kocham Fuckin' Perfect i Raise Your Glass. Nawet to drugie w jakimś filmie było. 
W 2012 nagrała swój 6 album, ''The Truth About Love''. Przyniósł P!nk rozgłos, jednak dla mnie jedyne fajne z tej płyty to ''Try''. Try to pierwsza poznana jej piosenka.
A Beautiful Trauma wydane w tym roku (2017) to miłość. Jako single: 
1. What About Us
2. Beautiful Trauma
Nadal nie wiem, co to do konca ma znaczyć ''Beautiful Trauma''. Jako singiel. Początek jest ok, ale potem teledysk staje się nadęty, a piosenka szorstka. Nie tego się spodziewałem. P!nk nagrywa przeciętnie co 3 lata, niektóre to kity, i nie wiem czemu kiedyś była moją idolką.
''Beautufil Trauma'' - 21 listopada 2017

 DISCOGRAPHY:

1. Can't Take Me Home - 4 kwietnia 2000
2. M!ssundaztood - 20 listopada 2001
3. Try This - 10 listopada 2003
4. I'm Not Dead - 4 kwietnia 2006
5. Funhouse - 24 października 2008
6. The Truth About Love - 18 września 2012
7. Beautiful Trauma - 13 października 2017
(dodatk.)
Greatest Hits... So Far!!! - 12 listopada 2010
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz