wtorek, 31 stycznia 2017

Postacie wiedług mnie #3 Rukia

Zmęczony po szkole, ale jest: oto nowy post.

Postacie wg mnie - Rukia Kuchiki #3

PS. Przed rozpoczęciem czytania (xd) nie dziwcie się, że piszę zwykłym kolorem, ale mi się ''psuje'', gdy koloryzuję tekst.

KRÓTKI OPIS:

Rukia była pierwszą postacią, która wystąpiła w Bleachu (1wszy odcinek, 1wsza scena). Wstąpiła ona do świata żywych. Zapoznała się z Ichigo. Na początku tłumaczy mu kto to Shinigami itp, itd. W podajże 2giej serii zostaje ''zabrana'' ze świata żywych do Soul Society (kraina Shinigami). Tam miała zostać stracona, a jednak... Jeju, jak ja spojleruję!!!

Dużo osób uważa Rukię jako przyszłą kandydatkę na żonę Ichigo. Ja tak nie uważam, bo ona jest MOIM ZDANIEM brzydka, i z Ichigo się różnią (poza tym ona pasuje do Renji wg mnie) 

Zdjęcie z Renjim vs zdjęcie z Ichigo:

 

A jak Wy uważacie?
Do kogo pasuje Rukia?










A jak Wy myślicie? Rukia pasuje do Ichigo (zdj po prawej), czy z Renjim? (zdj po lewej)
Pozdrawiam, Mashimo Kasuse :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz