niedziela, 17 grudnia 2017

Wyjaśniam Teksty #1 - Łzy - Puste Słowa

Znam Twoje Imię, Ty Moje Znasz

Hej Anno, Jestem Michał.

W Błękitnych Oczach Zgasiłeś Blask

Czyli chodzi o Twoje czy moje oczy? I czy można zgasić blask???

Herbata Stygnie, Znów Pada Deszcz

Herbata Pada, Znów Stygnie Deszcz
No ładnie. Z dupy wzięcie pięciu słów, na potrzeby uzupełnienia piosenki.

Już Nie Chcę Wiedzieć, Rób Co Chcesz

 Ja cię Anno o zdanie nie pytałem. Okej, czyli mogę podpalić ci włosy, i podrzeć twoje płyty?

Zamykam Oczy, Zakrywam Twarz

Po co?!! Wstydzisz się swojej twarzy?? Było nie jechać motorem bez nadzoru mamy.

Wiem Masz Dosyć, Dość Mam Ja

Ale co ja mam mieć dosyć?? Tej piosenki? Owszem.

Jak Długo Jeszcze To Może Trwać

Piosenka trwa 3:04 downie.

Nie Ma Już Ciebie, Nie Ma Już Nas

Tak szybko się mnie nie pozbędziesz suko. Nie tak szybko.

__

Już Wszystko Inne Już Teraz Jeeest

Słuchaj. To, że matka nie będzie ci dawała codziennie dwóch złotych, nie oznacza że masz się chwalić.

Twój Każdy Dotyk, Twój Każdy Gest

Jeżeli ciebie lubię, złapię cię za zderzaki, a jeżeli mnie wkurwiasz, podrapię ci twarz.

Gdy Noc Zapada, Wymykam Się

Skoro starzy zamknęli cię w wieży, to może warto w końcu ich posłuchać?!!!

Ty Nie Pozwalasz , Popychasz Mnie

OOO, i teraz pewnie twój ojciec cię zgwałci, i znów będziesz powtarzać refren?

Upadam Lekko, I Boję Się

Nie kłam. Przecież ojciec cię popchnął, że aż rozpierdoliłaś sobie głowę.

I Cicho Proszę, ZOSTAW MNIE!

Nie bulwersuj się. Do wszystkiego trzeba dojść na spokojnie. Po pierwsze wydarłaś się na ojca, po drugie kopnęłaś go w jaja, które już były na wierzchu. 

Zagryzam Wargi, Gdy Lecą Łzy

Nie chwal się, każdy by płakał jakby miał taką nie posłuszną córkę jak ty. Wymykać się, i zdradzać ojca? Gówniara...
I z tego co wiem, łzy nie lecą, tylko płyną po policzku. Ale co ja tam wiem...

 SŁOWEM

Gówniara Anna wymyka się balkonem, by pójść na koncert Sexmasterki. Ojciec jednak wpada do jej pokoju, rozpina spodnie, i popycha swoją córkę, bvy ją gwałcić gdy zemdli. 
Wszystko układa się po jego myśli, a Anna myśli o rzeczach paranormalnych: np. o lecących łzach, czy o tym, że jestem z nią i nie ma już nas. 

3 komentarze:

  1. Zajebiste kurwa zajebiste oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli już musisz do kulturalnej wypowiedzi wprowadzać przekleństwa, zdanie powinno być napisane tak:
    Zajebiste, oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń