sobota, 6 maja 2017

!!! Krótka notka o rozdziałach, a potem NOWOŚĆ !!! P!nko.tehna #1 There you go

____________________NOTKA_____________________________

Rozdziałów nie będzie. Przynajmniej na razie. Przerwa. Nie mam natchnienia, weny :)

Zacznijmy z NOWOŚCIAMI. Nie ma rozdziałów a musi coś być, prawda? Będę opisywać teledyski (tylko z VEVO.) Ale o co chodzi?:
Na początku wezmę jakąś piosenkarkę (rzadko piosenkarza!!!), i wybiorę teledysk. I... będę go opisywać. Prosta karma, cn? :D
- No ok, trawię. Ale co to jest do ciasnej-jasnej ''Tehna''? 
Otóż gdy wezmę piosenkarkę, końcówką będzie Tehna.
Np: P!nk - P!nko.tehna.
-II- Rihanna - Rihanno.tehna.
Czemu tak? Nie miałem lepszego pomysłu.

 !!!THERE YOU GO!!! 

(ważne rzeczy będą zakreślane!!!)

There You Go - pierwszy teledysk z pierwszego albumu P!nk, pt.: Can't Take Me Home
Tłumaczenie tytułu: Proszę Bardzo
Tłumaczenie tekstu:
 
Proszę nie przychodź tu więcej
Mówiąc, że mnie kochasz
Bo ta cholerna miłość nie jest dla mnie
Nie chcę słyszeć, że mnie uwielbiasz
I wiem, że wszystko co robisz
Dzieje się w twoim umyśle
Czy ty nie wiesz, że ta gra się powtarza
Więc najlepiej, jeśli będziesz, że mną szczery

Więc mówisz, że chcesz pogadać, porozmawiajmy
Jeżeli nie będziesz mówił, to pójdę
Tak to jest, że
Mam nowego faceta, który czeka, aż wrócę
Co teraz, co o tym myślisz
Teraz kiedy mówię, że skończę, to skończę
Zasadniczo mam cię dość
Co chcesz powiedzieć
To był twój wybór, ciągnąłeś tą grę
Teraz błagasz mnie, żebym została

Proszę bardzo, wyglądasz żałośnie
Tylko dlatego pozwolę ci odejść
Proszę bardzo, powiedz, że chcesz mnie z powrotem
Ale czasem tak jest
Proszę bardzo, powiedz jak bardzo tęsknisz za mną
Jak bardzo mnie kochasz, dlaczego pozwoliłam ci odejść
No wiesz, bo twoje kłamstwa się zestarzały
Teraz patrzę na ciebie, proszę bardzo

Proszę, nie przychodź tu więcej
Mówiąc, o tym jak się zmieniłeś
Jak powiedziałeś do widzenia, jakie jest jej imię
Wszystko brzmi jak twoja nowa gra
I miałam rację, kiedy myślałam
Że byłabym o wiele lepsza bez ciebie
Musiałam się trzymać ciebie
Bo całe moje życie kręciło się wokół ciebie

Więc mówisz, że chcesz pogadać, ja nie
Powiedzmy, że chcesz się zmienić, ja nie
Tak to jest, że miałeś swoją szansę
Nie przyjmę cię z powrotem, co teraz
Co o tym myślisz
A kiedy mówię, że skończę, to skończę
Zasadniczo mam cię dość
Co chcesz powiedzieć
To był twój wybór, ciągnąłeś tą grę
Teraz błagasz mnie, żebym została

Czy nie chciałbyś móc cofnąć upływu czasu
Czy nie chciałbyś być wciąż mój
Czy nie chciałbyś, żebym cię z powrotem przyjęła
Czy nie chciałbyś, żeby wszystko było tak proste, och
Czy nie przegapiłeś czegoś dobrego zanim to nie odeszło
Ale wiedziałam, że nie minie dużo czasu
Aż przybiegniesz z powrotem
Brak ci mojej miłości, proszę bardzo  
♪ ♫
Moja ocena: 10/10
A teraz obrazy (HD) z teledysku:

Debiut: 8 lutego 2000 r.
Nagrywany: w sierpniu 1999 r.
Długość: 3.26
CIEKAWOSTKI:
_/_ W Australii sprzedany w nakładzie około 70 tys. kopii, zdobył certyfikat platynowego singla!!!
_/_ Natomiast w Stanach Zjednoczonych pokrył się złotem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz