czwartek, 19 października 2017

KRONIKI SHEREO III, Rozdział 1 (64)

KRONIKI SHEREO 1 (rozdziały 1 - 46)

KRONIKI SHEREO 2 (rozdziały 47 - 63) (zakończenie z kluczem)

KRONIKI SHEREO 3 (rodziały 64 - ?)

_

- Księżniczka Britney proszona nowych przybyłych! - rozległ się głos z głośników na sali chorych. Britney porzuciła pracę piracką, a jako najważniejsza z 831-jeden córek Posejdona, księżniczka mórz, zaczęła pracę ''na sali Ostry Dyżur''.
Britney położyła na blacie stetoskop, i skierowała się na salę chorych.
Rzuciła wzrokiem na całą salę zajętych łóżek, i stęknęła.
Podeszła do nowo przybyłych pacjentów, które okazały się...
- Rice i Diana? - spytała Britney, schylając się nad otwartą jego szramą.
- Macie nektar. - alee.. ja wy się tu znaleźliście?
- To my nie wiemy gdzie jesteśmy. Dlaczego wszyscy mają białe ubrania, i są jakieś nektary? Przed chwilą.. widziałaś Chamila?
- To... - spochmurniała - to ten z tego dowodu Chamil VI? - spytała.
- Tak, to on! Co z nim? - spytał żywo Rice, podnosząc się, jednak szybko upadając, ponieważ jego ciała tego ciężaru nie wytrzymało.
- On.. rozpłynął się we śnie. Myk i kyk - powiedziała Britney.
Wszyscy ucichli. Diana jeszcze spała, Rice'a zatkało, a Britney przystawiła sobie krzesełko, i usiadła obok łóżka.
- Słuchaj mnie uważnie. Jesteś na ekranie telewizora, w świecie wampirów, twoi wampirzy znikają ''od tak''.. o co tu do cholery chodzi? Chamil zaraził dwóch herosów, których skóra zdrętwiała, zrobiła się krucha, i umarli.
- Nie wiem, Britnei. Britni. - spojrzał uważniej na etykietkę na jej koszulce - ''Britney''.
- ''Britnej'' - poprawiła go. - To świat herosów. Oglądałam cię kiedyś na ekranie telewizora, wtedy gdy jeszcze KRKtv emitowało Barwy Piekła. Powiedz mi: co pamiętasz jak się tu dostałeś? Sama jestem ze świata Ziemi, ale aż takiej różnicy jak Bogowie a wampiry nie widzimy.
- Walczyłem z Onyzzem. Wtedy obudziłem się tu. Ale jednej rzeczy nie rozumiem. Chami to wampir mojej krwi. On jest nieśmiertelny.
Nagle babka z łóżka obok zdrętwiała, i się spaliła.
Britney pobiegła do swojego pokoju, i nałożyła maskę, by się nie zarazić od wampirów. Za późno - zaczęła się dusić, a Diana obudziła się.
___________________________________
 
Była 19:20 czasu ludzkiego, 18,45-2 czasu Bogów.
Na ekranie zamiast 12.342 odcinka Śmierć Navy: Sezon 72, zaczęły lecieć na wiadomości. Na wszystkich kanałach TV. 
- Witajcie w Krawych Nowkach, mówi Arisa Kavandra. Tutaj nowa porcja wiadomości ze świata Bogów: nowa choroba przenoszona przez dziwne wampiry!
CDN... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz